Sprzedaż nieruchomości komercyjnej

Sprzedaż nieruchomości komercyjnej

Proces sprzedaży nieruchomości komercyjnej znacznie różni się od tego, gdy chcemy sprzedać dom, lub mieszkanie. W związku z tym, inaczej też będzie wyglądało ogłoszenie z tym związane. Najważniejsze będzie w nim wyeksponowanie zalet, czyniących nasz lokal niezwykle atrakcyjnym dla potencjalnych kupców. Konieczne będzie przekonanie odbiorców, że lokalizacja, wygląd, otocznie, a także historia naszego miejsca są godne uwagi. Załóżmy, że mamy do sprzedania starą cukiernie przy rynku w małej, górskiej miejscowości. Wśród papierów w archiwum udało nam się odnaleźć informację, że w czasach swej młodości bywała tutaj Pani XXX ( jakaś sławna osoba). W związku z tym mamy świetny argument do podniesienia atrakcyjności naszego lokalu. Siadamy przy komputerze, uruchamiamy naszą wyobraźnię i powstaje na przykład taki tekst: „Oferujemy do sprzedania uroczą cukiernię. Historia jej powstania sięga początków XX wieku, kiedy to Mistrz Cukiernictwa Pan XXX ( tu wpisujemy nazwisko właściciele pierwszej cukierni) otworzył tu swój słodki zakątek na Ziemi. Już wtedy wiedział, że jest to wspaniała lokalizacja. Czyż można wyobrazić sobie lepsze miejsce niż mały ryneczek, na którym łączą się szlaki górskie? Zmęczeni trudami wyprawy turyści, z rozkoszą zasiądą pod rozłożystymi lipami przed lokalem i zregenerują swe siły słodkościami w nim wypiekanymi. Uroki te doceniała Pani XXX, która gościła tutaj podczas jednej ze swych podróży. Polecała później malutką cukiernię wszystkim swoim znajomym. Lokal posiada klimatyczny wystrój, a jednocześnie jego budowa pozwala na wprowadzanie modernizacji i dowolną aranżację wnętrza. Posiada uroczą, drewnianą werandę. Przynależy do niego również ogródek ze starymi, pięknymi lipami i malutkim oczkiem wodnym”.